Alla inlägg den 9 november 2009

Av Emelie och familjen - 9 november 2009 16:56

Elina är inne i en stå- och hoppa-period. Av någon anledning öppnar hon munnen på vid gavel när hon studsar. Detta tycker vi är hysteriskt roligt.


Av Emelie och familjen - 9 november 2009 16:26

Idag blev det en ny sats med muffins. Denna gång med banan. Jädrans så gott det är! Mosade inte bananen utan skar skivor som jag petade i.


Någon mer som testat marabou:s säsongschoklad, Vinter? Den är himmelskt god. Kanel, kardemumma, nejlikor och ingefära innehåller den. Lite pepparkakssmak alltså, men med övervägande kardemumma-känsla. Rekommenderas verkligen! Vi funderar på att köpa upp oss på ett lager så att det finns hemma även när de slutat tillverkas. (Fast det kommer ju aldrig ske, finns det godis hemma så tar det slut fortare än kvickt)

Sommar-chokladen hade bitar av frystorkad jordgubb. Den åt jag när jag låg på BB, så den har ju lite speciella minnen med sig. Även om den också var god så kan den inte mäta sig med Vinter. Sådär, nu har ni några dagar på er att införskaffa den inför helgens snask.


Jag har hittills avskytt ComHem:s tv-reklam, men den senaste är grymt rolig. Parodier på kända internet-klipp. Klockrent!


Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards