Alla inlägg den 4 november 2009

Av Emelie och familjen - 4 november 2009 16:51

Jag recenserade härom veckan de vanliga färgade linserna jag brukar använda, antingen gröna eller bruna. Som tack för recensionerna fick jag nya färgade linser. Jag valde färgen amethyst samt ett par med glittereffekt. Testade såklart genast ena sorten, de lila. Såhär ser jag nu ut i mina nya linser. Inte farligt uppseendeväckande, men liite lila är de och i lite dovare ljus ser ögonen brunaktiga ut.

Under brevinkastet fanns också ett annat paket när vi kom hem efter helgen. Det var min vunna auktion på tradera som hunnit fram. Två par badbyxor till Elina var det. Ena paret är onesize (3-24 mån) och de andra är i strl M (7-11 kg). Väl spenderade 5 kr! (och 12 kr i frakt.. fast jag satte över en tjuga eftersom det kändes så snålt med 17 kr)


Fredag-tisdag var jag och Elina i Haverdal. Min far fyllde år, så vi kom dit för att fira honom. Fredrik dök upp på lördagen och åkte sedan i förrgår. Trevligt med lite miljöombyte.


Nu är det nog dags att sätta igång med kvällens bak, det blir päronmuffins. Det är första gången jag germig på det, men säkerligen blir det finfint.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards