Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie och familjen - 18 mars 2013 14:58

Om några dagar blir Calle 4 månader. På lördag är det dags för namngivning, det ska verkligen bli trevligt att träffa släkten. Det känns dessutom lite som ett generalrep inför bröllopet. Mycket saker som ska fixas, och då är namngivningen ändå en liten tillställning.


Det jag egentligen ville skriva (så att jag inte glömmer bort det) är att Calle äntligen lyckats vända sig från mage till rygg. I förrgår hände det. Såg väldigt enkelt ut, men ändå har han inte lyckats göra om bedriften. Snart nog klarar han väl att rulla både fram och tillbaka. Den lilla gosfisen är superfrusterad hela tiden nu. Han förstår att man kan greppa saker, krypa, stå och gå - men ändå vill inte armar och ben röra sig så som han föreställer sig det.


Jag varken skriver eller läser bloggar numera, tror att det är för mycket som händer i livet för att jag ska kunna koncentrera mig på just den biten. En liten uppdatering då och då får räcka.


 

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Skapa flashcards