Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emelie och familjen - 11 september 2010 20:17

Jag och Elina har haft eftermiddagen för oss själva. Först kände jag mig hemskt seg och ville inte alls leka med henne. Hon hittade egna saker att pyssla med, bland annat lekte hon utklädnad i dessa fina kläder.

Ett par av mina bikinitrosor som cape och en gummistövel på fel fot. Ville hon ut och trotsa regnet? Vi kunde inte leka ute idag eftersom jag inte tog hem regnstället från förskolan.



När jag gaskat upp mig var det dags att försöka trolla till sig en middag. Var nära att jag klädde om mig och Elina från mys-kläder till något mer väderbeständigt (dvs. varmare) för att gå till affären. Vi hade ju inget hemma! Nåja, efter lite fundering blev det ändå den här middagen:


 
Köttbullar i tomatsås med pasta. Både nyttigt och gott. Slängde i lite morot också så att vi slapp ha grönsaker bredvid.
Imorse gjorde jag något som jag inte gjort på två år, jag färgade håret! Det skulle blivit kastanjefärgat, ganska ljust enligt bilden.


och såhär blev det på mig..
 


Inte riktigt samma va?

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards