Alla inlägg den 13 april 2011

Av Emelie och familjen - 13 april 2011 23:01

Det är supermycket att göra med skolan nu och jag försöker bara hålla huvudet ordentligt påskruvat så att jag inte tappar fokus helt och hållet. Förutom det mår jag ganska bra. Känns skönt att våren anlänt och att knopparna på buskarna så smått vecklar ut sig till små spröda blad. Min näsa gillar inte våren lika mycket, vilket den bevisade igår morse genom att blöda - ordentligt. Har inte haft sånt forsande näsblod på länge.


I helgen blir det baby- och barnmässa. Vad det verkar blir det föreläsningsskolk och så hänger vi på låset till svenska mässan på fredag. Ska bli kul med lite omväxling även om vi är för fattiga för att köpa något på mässan.


Sen på lördag har föreningen årsmöte, så då ska jag få mig lite efterlängtat purjo/ananassmisk.. börjar ju bli en tradition - trots att jag faktiskt aldrig blir av med mina medajer utan det bara är folk som glömmer ta in dem. Oj, nu blev det lite internt här. Ber om ursäkt för det. Är nog bara lite bitter.


Nu håller batteriet på datorn på att dö, så det är väl dags att packa ihop för kvällen. Tjingeling.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards