Alla inlägg den 6 april 2011

Av Emelie och familjen - 6 april 2011 18:53

Var och åt lunch med vännen T på stan, och passade på att titta lite i butiker. Fann ett halsband som jag bara inte kunde motstå (trots att jag tycker att Glitter tar överpriser för sina bijouterier) och därmed kan jag visa er ett idealt smycke för broschbuketten. Visserligen inte blått, vilket jag hade en vision om att accent-smyckena skulle vara, men man kan inte få allt. Stilen är däremot helt rätt!

 

Blev inte så bra färgåtergivning ser jag nu. Det är typ ahlgrens bilar-rosa och dito-grönt.


Keep searching!

Av Emelie och familjen - 6 april 2011 17:12

Den där lilla personen i vårt hushåll är inne i en massiv "kan-själv"-period och därtill hör ju såklart att klä sig på egen hand. Hon skriker allt vad hon kan när vi tvingar på henne riktiga kläder och ytterkläder. Ibland blir hennes egenkomponerade stil ganska bra dock. Här har hon bestämt sig för att lägga en personlig touch till de kläder som vi valt ut. Mössa och skor har hon tagit på sig själv.

 


Vid måltiderna får man också se en del sura miner när hon inte riktigt tycker som vi. Hon fick inte hålla i kameran

 


men det var roligt att titta på bilderna

 

så vi tog bilder på hela familjen


kanske dags att göra det där memoryt någon gång? släktingar uppmanas att ta glad/ledsen-bilder på sig själva och maila till mig

emeliesjodin[at]gmail.com         










Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards