Alla inlägg under juli 2009

Av Emelie och familjen - 1 juli 2009 15:28

Har suttit på balkongen hela dagen. Den är otroligt ful, men går att vara på nu när jag släpat ut fåtöljen och massvis av kuddar. Tog ut några växter också för att slippa allt det bruna från plåten på räcket. Här har jag i alla fall suttit och gömt mig från solen samtidigt som det svalkat skönt. Datorn har fått vara med också.


Eftersom jag inte hade något särskilt att göra så bestämde jag mig för att försöka ge mig på digital scrapbooking. Ge mig gärna lite feedback! Om jag orkar fortsätta (dvs om jag fortsätter att vara uttråkad) så kan det bli ett helt album om graviditeten. Nästa sida/bild kommer att handla om ultraljudet hade jag tänkt. Hur som helst så behöver jag hjälp med inspiration. Vad kan förbättras, är det för mycket eller för lite osv.


Här kommer dagens alster:

Av Emelie och familjen - 1 juli 2009 06:46

Det gick ganska bra att sova inatt trots allt. Det är synd att jag har så otroligt ont i höfterna när jag ligger ner, annars hade jag nog kunnat sova mig igenom hela nätterna utan avbrott.


Jag har ingenting på agendan idag heller. Börjar bli riktigt rastlös. Vill fördriva tiden på något sätt.


Köpte nya växter igår, en ny paraplyväxt till Fredrik och en yuccapalm. De går att se i fönstret bakom magen på bilden.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards