Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Emelie och familjen - 2 juli 2009 16:00

Då var det bara 9 dagar kvar till BF. Redan juli, det trodde man inte när vi satt där med nyheten om graviditeten i oktober, att det skulle gå så snabbt alltså. Känner mig verkligen lyckligt lottad som sluppit illamående och foglossning.


Redan kvart över åtta i morse lade jag mig på gräsmattan ute på gården, där solade jag sedan i 2½ timme. Oj oj vad jag svettades. Hoppas att jag fått lite färg som belöning. Nu blåser det lite och moln täcker himmeln. Hoppas på lite regn, så kanske det blir lite mindre kvavt sen.


Har hämtat nycklarna till brorsans lägenhet idag, är sååå sugen på att gå upp och titta hur det ser ut men ska såklart hålla mig tills han själv får sätta nycklarna i låset första gången. Lite latmansstil i det huset, där finns både förråd och tvättstuga. Kan bara ta hissen upp och ner. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är handikappanpassat, men ändå.


Fick också vår blöjpåse idag. Har letat som en tokig efter tvättbara tvättpåsar i vanliga butiker, men det har varit omöjligt att hitta. Fick bli en i samma tyg som det vattentäta skiktet som sitter på blöjorna. Inga problem att slänga in hela påsen alltså. Skönt att slippa ta i alla gamla använda blöjor innan de läggs i tvättmaskinen. Var inget snöre på påsen, så man kanske får sätta den i en hållare istället för att ha den upphängd. I värsta fall får jag sy i ett band själv.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards