Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Emelie och familjen - 10 juli 2009 23:03

Vi har påbörjat städningen av Charlies lägenhet idag, helt otroligt att man kan lämna en lägenhet i det skicket som avflyttande hyresgäst gjort. Eller vad sägs om hår i brunnslocket i duschen, fartränder i toaletten, matrester i garderoben (som tydligen använts som matförråd), fläckig madrass och lakan och framför allt: äckliga smutsiga kalsonger under handfatet! Naturligtvis slängs allt som inte tillhör bostaden. När bror flyttar in kommer det i alla fall vara skinande rent, det ska jag och Fredrik se till.


Köpte garn häromdagen för att virka ett gäng mjukisdjur, men har nu ångrat mig då det gäller det dyrare garnet. Kommer sticka en kofta till bebisen av det istället. Så det har jag påbörjat nu, vilket gör att mini nog har någon vecka på sig innan h*n behöver komma, för sen lär det inte bli något stickat. Jag vill gärna bli klar med koftan innan det är dags.


Har haft lite förvärkar nu ikväll, är ju bra om det händer lite i kroppen så man kan förbereda sig. Antar att det är ett resultat av städningen innan idag. 

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards