Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emelie och familjen - 6 januari 2011 15:53

Hade tenta igår, så nu känns det liiite lugnare igen. Visserligen har jag skitmycket att göra den närmsta veckan med mitt gigantarbete och labbrapporter, men jag har i alla fall släppt lite av kontrollbehovet och överlåtit en del av grupparbetet på den andra gruppmedlemmen. Plötsligt inser jag varför jag i princip pluggat vartannat år och tagit en paus två gånger under utbildningen. Är massivt sugen på att lägga ner efter sommaren, men då är det ju faktiskt bara ett enda år kvar så jag får nog bita ihop trots allt. Blir uppenbart trött på den stress som jag lägger på mig själv när jag studerar. Faktum är dock att jag inte hade tvekat en sekund om någon nu hade erbjudit mig ett schysst jobb (med start imorgon typ).


Idag är vi halvt insnöade, finns i alla fall ingen chans att köra vagnen i snön så vi har varit inomhus hela dagen. Kaffet är totalt slut här vilket innebär att någon av oss måste ta sig till affären idag. Viiill inte det ju! Nu börjar det mörkna ute också och det uppmuntrar inte direkt till handling.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards