Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Emelie och familjen - 28 februari 2010 11:24

Nej, jag syftar faktiskt inte på melodifestivalen.. även om den också suger. Såhär ligger det till; efter nyårshelgen blev minneskortet i vår kamera fullt. Min dator är halvtrasig, så jag litar inte på att den håller många månader till. Att bara lägga över bilderna på datorn och tömma minneskortet har alltså inte varit något alternativ. Nu har jag däremot fått ändan ur vagnen och säkerhetskopierat bilderna till storegate.se. MEN, inser ni vad detta innebär? Från början av januari till nu slutet av februari finns inte massvis av fotografier på Elina. Några få har vi tagit med mobilerna, fast kvaliteten på de bilderna är ju inget vidare. Således saknar vi foton från 2 månader av Elinas (hittills) korta liv!!! Det är faktiskt skandalöst. Usch.  

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards