Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emelie och familjen - 11 februari 2010 09:53

I tisdags var jag och Elina på öppna förskolan och umgicks lite med annat folk. Elina betedde sig mycket underligt (kanske för att hon var trött), så fort någon av de andra barnen grät eller skrek så blev Elina rädd och började gråta med stora krokodiltårar. Ett par av "kompisarna" hade fått tänder, så nu är jag extra förväntansfull över när Elinas ska komma fram.

På vägen tillbaka från busshållplatsen hände det jag fruktat hela vintern, jag halkade med lillan i sjalen! Vi skadade oss inte, och Elina sov till och med vidare så det var ju bra.


Jag har börjat få hemska stickningar i händerna/fingrarna. Hoppas intensivt att det bara är tillfälligt.


Ska försöka lägga in lite bilder från mobilen på bilddagboken idag, så håll utkik där!

Nu tänker jag ta mig en dusch och sedan städa lite inför kvällens födelsedagsfirande.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards