Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Emelie och familjen - 14 februari 2010 17:44

Jag har fått en symaskin!!! Nu jäklar ska jag sy så svetten lackar.

Större delen av gårdagen spenderade jag i möte om den nya stor-kåren i Göteborg. Det var kul att få komma iväg och göra något annat än umgås med Elina, men jag hade lite dåligt samvete av att lämna Fredrik ensam med henne så länge. Det visade sig dock att jag inte hade behövt ha dåligt samvete, hon sov gott nästan hela dagen (slutkörd efter två kvällar med gäster kanske) och åt bara en tallrik gröt - så inte ens mjölken kom till användning.

Efter mötet hade mamma och pappa kommit till Göteborg så vi fick lite kvalitetstid med dem och gick på restaurang och allt. Älskar maten hos indiern på hörnet! Blir aldrig besviken. Sedan gick vi hem och tog efterrätt och lite sällskapsspel.

Idag blev det frukost på hotellet/vandrarhemmet som mina föräldrar bodde på inatt och sedan en promenad.


Elina blir ju 7 månader idag och dagen till ära bajsade hon i toaletten för första gången! Nu är det hög tid att köpa en potta och en barn-sits till toan så att vi kan underlätta för henne om hon vill uträtta sina behov på ett trevligare sätt än i blöjan.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards