Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Emelie och familjen - 12 februari 2010 09:06

Gårdagen var mycket trevlig, tyvärr blev Elina vääldigt övertrött så hon skrek en massa - men hon hade varit en guldklimp tidigare under dagen så det gjorde inget. Det är så synd att hon tappar fokus när det är saker som händer runt omkring. Så förutom att hon är trött så äter hon inget vidare vilket gör att hon blir hungrig också. De som känner mig vet att jag blir megatjurig när jag är hungrig, Elina blir likadan - fast på ett bebissätt.

Jag fick massa presenter också, det hade jag inte väntat mig! Inga bra-att-ha-saker heller utan njut/lyx-presenter. Får ta mig en ordentlig tur på stan och utnyttja allt någon dag.


Okej, jag vet att jag utlovade bilder igår men det fanns ingen tid till att lägga upp dem. Jag bakade och hade mig istället. Lagade hallon-cupcakes (muffins med glasyr alltså) med lakritschokladfluff. De blev ganska lyckade smakmässigt, men muffinsen blev blåa! Nästa gång jag gör hallonmuffins så petar jag ner bären efter att smeten lagts i formar för att hindra färgandet. Hur som helst, bilderna är nu upplagda och finns HÄR.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards