Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Emelie och familjen - 9 augusti 2009 12:06

Stackars lilla Elina skrek som en galen hela kvällen igår också. Efter att jag hade ammat henne i 1½ timme gick Fredrik runt med henne och vaggade. Tillslut hade hon rapat så mycket att hon kunde somna i mina armar. Idag har det varit samma sak, en gnälltjej somnade tillslut efter att hon lagt en rejäl laddning i blöjan (ännu en gång efter att Fredrik tagit hand om henne). Det märks att hon har lite problem med magen, för allt som oftast blir hon högröd i ansiktet och gråter när hon försöker bajsa. Inte alltid att det kommer ut något heller. Ska fråga vad det kan bero på nästa gång vi besöker BVC.

Jag har börjat lära mig de olika skriken nu, vilket är jätteskönt. Innan gav jag henne bröstet varje gång hon blev ledsen, men nu kan jag se och höra om hon egentligen bara behöver vaggas, eller om hon är trött. Eller ja.. oftast kan jag höra skillnad i alla fall.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards