Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

14 dagar

Av Emelie och familjen - 27 juni 2009 09:10

Ynka 2 veckor kvar tills utsatt datum. Hoppas, hoppas att h*n kommer någon dag tidigare. Nu gör vi ju inget annat än väntar.


Det blev en tidig morgon idag, skulle sätta upp Annas hår inför ett bröllop. Hoppas att det blev bra tillslut, gick inte att se det färdiga reslutatet eftersom lockarna tillfälligt sattes upp för att de inte skulle tappa formen på en gång. Somnade inte förrän efter kl 2 inatt så jag har bara fått mig 4 ½ timmars sömn. Jag ska inte säga att jag sover uselt heller, men jag vaknar till om jag behöver justera liggställning. Det gör att man grinar illa några gånger per natt för att det gör så ont i höfterna. Jag blir ofta kissnödig framåt 4 till 6-tiden, men lyckas inte vakna till ordentligt så jag går inte upp på toaletten. Det gör att jag håller på att sprängas sen när jag vaknar på riktigt några timmar senare. Kan inte vara nyttigt att belasta njurarna på det viset, men det är inte mycket att göra åt.


Idag ska vi vika tvätt och dammsuga. Det senare behövs verkligen efter gårdagens ryck då jag slängde ner allt från överhyllan på ena garderoben. Fredrik och jag gick sedan igenom allt och slängde merparten av sakerna. (Mycket gamla elektronikprylar blev det). Kändes bra att ha fått det sorterat på hyllan, men mycket damm flyger nu runt sedan dess.


Ikväll kommer Charlie upp för att följa med oss på bio. Ska bli trevligt att få se transformers. Ska se till att sova middag någontimme dessförinnan så att jag inte somnar i biostolen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie och familjen - 16 augusti 2013 03:27

För andra natten i rad ligger jag vaken. Det fungerar inte för mig att vakna för att amma och sedan somna om. Blir istället att jag piggnar till och ligger och funderar i några timmar. Det i sig resulterar i att jag är extremt trött dagen därpå. Tråk...

Av Emelie och familjen - 10 augusti 2013 00:07


2013 kommer gå till historien som ett extremt händelsefullt år. Bröllop, begravningar och sjukdomsbesked. Ännu finns det många månader kvar och det är med skräckblandad förtjusning jag funderar över vad hösten och vintern har att erbjuda. ...

Av Emelie och familjen - 18 mars 2013 14:58


Om några dagar blir Calle 4 månader. På lördag är det dags för namngivning, det ska verkligen bli trevligt att träffa släkten. Det känns dessutom lite som ett generalrep inför bröllopet. Mycket saker som ska fixas, och då är namngivningen ändå en lit...

Av Emelie och familjen - 21 januari 2013 10:55


Blir tokig på vikten! Det går helt vansinnigt långsamt neråt. Tränar åtminstone varannan dag och försöker hålla mig ifrån allt extra när det kommer till maten. Om det inte lossnar snart så kommer jag behöva räkna kalorier, skittråkigt men kanske nödv...

Av Emelie och familjen - 6 januari 2013 12:32

Tankarna har snurrat på ordentligt den senaste månaden. Jul- och nyårsfiranden har varit jättebra dock. Mina tankar har legat hos det jag lovade mig själv att inte glömma. Jag planerar att hålla det löftet. Det är nu precis ett år sedan vi råkade ut ...

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards