Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Emelie och familjen - 24 juni 2009 20:43

Det är helt otroligt att man kan se så annorlunda ut i kroppen när man är gravid. Får hoppas att jag kommer bli någorlunda återställd efteråt. Se här jämförelsen mellan sommaren 2006 och sommaren 2009. Viss skillnad, eller hur?


Lägger också till morgonens magbild. 

Av Emelie och familjen - 24 juni 2009 18:32

Har blivit väldigt sötsugen på senaste tiden, alltså mer än vanligt. Med glass och rulltårta i frysen och kakor i skåpet är det svårt att låta bli att stilla suget. Innerst inne tror jag att suget egentligen bara är törst. Det är fasligt varmt idag. Har varit ute och gått i stan en massa idag. Tänkte köpa ett par skor som är lite snällare mot mina fötter, men orkade inte riktigt gå i skoaffärer.


Besökte barnmorskan idag, allt var finemang som vanligt. Mitt järnvärde har ökat rejält, från 116 förra gången till 134 idag! Woho, ligger på ett järnvärde som är högre än vad jag brukar ha ens som ogravid. SF-måttet var nu 35 cm, så det har fortsatt öka med 1 cm/vecka. Minis hjärtljud var denna gång bara 140 slag/min. Inte stressad alls, fast sen kände barnmorskan hur huvudet låg och då vaknade h*n till och blev lite upprörd. Nu har bebisen sjunkit i alla fall och huvudet är ruckbart istället för rörligt som det varit tidigare. Mycket bra, då börjar vi bli redo för förlossning!


Har fått pengar tillbaka på de reklamerade fiskarbyxorna! Det gick väldigt smidigt efter mina klagomål. Hoppas att kvaliteten på varorna förbättras i framtiden, för det var en väldigt bra försäljare.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards