Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Emelie och familjen - 16 juni 2009 01:16

Det har varit soligt och fint hela dagen, men värmen håller sig borta. Tråkigt, för jag hade inte haft något emot att sola lite med ett kallt glas bubblig saft inom armlängds avstånd.

Istället har jag sytt klart sänghimmeln, äntligen. Är inte riktigt nöjd med den men det kanske får duga ändå. Får se hur det blir när den väl sitter uppe på spjälsängen. Skönt att kunna lägga det projektet bakom mig i alla fall.


Pappa har varit till stor hjälp gällande skötbordet. Det är också i princip klart nu, ska bara oljas in. Det är 1000 gånger finare än IKEA:s "Sniglar", men bara en aning dyrare. Tror att det kommer att passa in alldeles utmärkt hemma hos oss.


Imorgon ska jag äntligen få träffa Fredrik igen, det var en vecka sedan sist! Undrar om det märks att jag vuxit på den här tiden.  Tydligen räknas barnet som fullgånget nu i vecka 37. Det är bra, lite till underhudsfett bara så är h*n välkommen ut. Runt 3 kilo väger den lilla plutten nu. Själv vägde jag 4 kilo när jag föddes, så jag är inte förvånad om den lägger på sig lite mer innan vi får träffas på riktigt.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards