Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Emelie och familjen - 12 juni 2009 23:43

I tisdags eftermiddag åkte jag ner till Halmstad igen, det är bra att få träffa familjen lite extra nu innan vi blir en ny liten familj.


I måndags var jag och Fredrik på arbetsförmedlingen och skrev in oss, därefter blev det ett besök hos barnmorskan. Pratade lite amning eftersom vi missade den informationen på föräldrautbildningstillfället som vi inte kunde gå på. SF-måttet var nu på 33 cm och hjärtljuden var på 145 slag/min även denna gång. Fortfarande är huvudet rörligt, men ligger stadigvarande neråt.

Försäkringskassan ringde i tisdags, så det verkar som om mitt ärende blev handlagt i god tid trots allt. Kommer få helt okej i ersättning.


Idag var vi på  Ge-kås och handlade. Var framför allt ute efter en skötbädd så att vi kan bli klara med skötbordet sen. Hittade en jättefin med blommigt mönster. Fick också bland annat en barnvagnsmobil och bäddsaker till vagn och säng.


Veckans magbild och en bild på köksstolarna efter omklädnaden:

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards