Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Emelie och familjen - 26 juni 2009 11:09

Började dagen i ett uppenbart förvirrat tillstånd. Skulle köpa biljetter till morgondagens bio, men lyckades förstöra allt och köpte istället biljetter till ikväll. Oops. Som tur är upptäckte jag mitt misstag och fick biljetterna återlösta. Hade inte varit så roligt att hämta ut biljetterna imorgon och inse att man missat föreställningen med ett helt dygn. Nu är i alla fall rätt biljetter bokade.


Igår satt jag med photoshop ett tag och fixade några fotografier, mysiga bilder på magen, mig och Fredrik. Printade dem, och nu sitter de inramade ovanför spjälsängen. En ram är fortfarande tom, där hoppas jag att en gullig liten bebisbild snart kan sättas in.


Om en kvart är det tvättdags, och därefter får det bli lite mer städning. Ikväll ska vi grilla hos C & L (bäst att inte skriva ut namn utan att fråga först.) Just det, måste ordna marinad..

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards