Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emelie och familjen - 24 oktober 2012 14:14

Efter många veckors spänd väntan kom igår min brudklänning.

 

Mer än så här tänker jag inte visa upp. Det var ett välpackat paket på tre kilo kan jag lova. Jag lyckades faktiskt åla ner mig i den, men den var såklart inte möjlig att stänga. Kan berätta att det är ett mycket välsytt plagg som motsvarar mina förväntningar. Nu ska jag bara hitta en passande underkjol också, sedan är jag redo för bröllop!


Klänningen var inte den enda paketleveransen som kom igår, utan även ett kit för att bygga akrylnaglar. Efter att ha spanat in diverse youtubeklipp med instruktioner på hur man bygger naglar kände jag att jag nog skulle kunna klara av uppgiften ganska bra. Oj så fel jag hade! Det var mycket svårare än jag trodde. Provade både att ha en vit nageltipp som bas och att bygga från grunden. Samtliga 10 naglar är ojämna i både form och färg. Nu vet jag inte hur jag ska få väck det heller, antar att det bara är att låta skiten växa bort.

   

Tänkte dekorera den genomskinliga nageln på något sätt, men kan inte komma på hur.

Jaja, kul att ha testat på nagelbyggande i alla fall, nu vet jag med säkerhet att det är värt att gå till salong för att få dem fixade.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards