Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emelie och familjen - 8 april 2010 23:36

Allt som oftast så får jag total idétorka när jag väl loggat in för att skriva ett blogginlägg. Det är ju tråkigt. Vissa dagar tänker jag mycket på roliga saker som händer och som jag gärna skulle dela med mig av, men så blir det ändå inget av det. Jag gillar inte alls att skriva "Idag gjorde vi si och igår gjorde vi så" men det är väldigt lätt att falla in i det mönstret. Troligtvis bloggar jag för sällan, vilket resulterar i att det blir ytligt och tråkigt.

När jag gick i skolan (innan universitetet) så fick jag ofta beröm för hur bra jag skrev. MVG i Svenska B till och med! Vad hände med den Emelie? Kanske borde jag sätta mig ner och försöka skriva en novell eller nåt, bara för att komma igång med skrivandet?

Jag vet ju precis vad det är som jag uppskattar med de bloggar jag följer: De håller sig till ETT ämne per blogginlägg och slänger gärna in lite humor och provocerande yttranden här och där. Inte alls som min blogg alltså.


Så vad tror ni, behöver jag göra bloggen roligare eller duger det att få reda på saker som att jag t.ex såg vårens första scilla idag?

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards