Alla inlägg den 28 december 2009

Av Emelie och familjen - 28 december 2009 15:05

Jag har julledigt från bloggen, med andra ord är jag inte hemma och kommer därför inte att sitta vid datorn längre tid än nödvändigt för att underhålla Farmville på facebook, haha.


Hur som haver, julafton passerade alltför snabbt som vanligt. Det var jättetrevligt med 10 vuxna och lilla Elina under firandet. Klassiskt julbord med massa god sill och de andra traditionella rätterna slank ner. Julklappsöppningen tog halva kvällen eftersom Elina fick oändligt (kändes det som) många paket. Vi andra fick också mycket fina saker.


För att fortsätta på ett gammalt tema så är vi nu lyckliga ägare till en åkpåse. Visserligen inte någon blommig, men när den lilla sötnosen (Elina alltså) väl kom ner i den svarta påsen så lyste hon upp hela världen, så hon behöver ingen konkurrens av färgglada tyger. Se själv..

 

Idag ska vi fara vidare till Halmstad och spendera några dagar där. Det jag mest ser fram emot är faktiskt att få sova i en säng utan Elina.. det är konstigt hur en så liten person kan tränga ut mig ur sängen gång på gång.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards