Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emelie och familjen - 9 december 2009 14:18

Jag och Elina gjorde ett besök till öppna förskolan igår. Där mötte vi upp ett gäng mammor och bebisar från Familjeliv. Det var kul att få träffa de andra mammorna igen, men jag trodde att det skulle vara mer arrangerad verksamhet. Det enda "ledda" som hände var en sångstund. Hade man gått dit själv så hade vi nog inte haft så roligt, de allra flesta verkade ju vara där i grupper - inte så lätt att göra sig nya vänner då. Nog om det.


Jag är sjukt hungrig just nu, men har ingen lust att ställa mig vid spisen och laga mat till mig själv. Igår lagade Fredrik köttbullar åt oss till lunch, så det vill jag inte ha idag igen. Inget annat snabblagat finns i skåpen så antingen får jag göra något tidskrävande, eller gå och handla, eller äta mackor/gröt.. trååkigt. Fast nu kom jag på en sak, kanske kan jag ringa Fredrik och höra om han vill komma hem snart, i så fall kan han ju köpa en baguette på vägen. Jäklar vad gott det hade varit.. Eller så kollar jag om vi har tonfisk så kan jag göra egna varma mackor. Nu blev jag inspirerad, dags att kolla i skåpen igen.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards