Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Emelie och familjen - 28 maj 2012 23:03

Elina har en docka som hon leker med mer och mer. I helgen gav hon den ett namn. Willy fick det bli. Roligt att hon fantiserar en massa nu. Det blir allt längre stunder som hon spenderar lekandes med något på egen hand och ofta blir vi bjudna på diverse saker tillagade på hennes lilla spis. Eller vad sägs om soppa hopkokad i diskhon?


På tal om namn så kommer nog jag och Fredrik ha riktigt svårt för att enas om något till bebisen. Vi har helt olika tankar om bra barnnamn. Tur att vi har lång tid på oss innan vi behöver ta ett beslut.

Igår kände jag för första gången riktiga sparkar. Innan har det bara varit som kittlingar i magen så jag har inte varit säker på att det varit pluttis, men igår var det ca sex st tydliga buffar på samma ställe. Underbart att veta att hen blir starkare för var dag. Hoppas få känna något varje dag nu, även om jag vet att det kan gå ett antal dagar mellan sparkarna såhär i början.


Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards