Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emelie och familjen - 8 november 2012 11:24

Känner mig ovanligt uppåt idag, vilket är skönt som omväxling. Visserligen supertrött, men om jag kan ta en liten tupplur så kanske jag får lite energi att uträtta något idag också.


Det gick smidigt att lämna Elina idag (vilket det vanligtvis gör) och det var en uppfriskande promenad på en timme. Jag brukar ta bussen hem men eftersom busskortet tappades bort igår så fick det bli promenad även hemåt. Det är också veckans sista förskoledag för Elinas del, imorgon blir det bara hemmamys och en sväng på stan för att inhandla ett par fingervantar åt henne. Har lovat att köpa ett par med Hello Kitty på, det är tydligen Hello Kitty och Blixten McQueen (från Cars) som gäller just nu. "Spajduman" också visserligen..   


 

Såhär kan man till exempel se ut vid förskolelämning. Haha, bollmagen   

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards