Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Emelie och familjen - 18 mars 2009 22:04

Hejsan. Nu är det på tiden att jag engagerar mig här också, det är ju endå i morgon endast exakt 4 månader kvar. 4 månader d.v.s om pricken behagar komma i tid. vi får se.

Då skall vi se. I dag kom den sista beställningen med blöjor, jag hjälptes åt att packa dom med ett ruskigt läskigt sugmaterial. Men det va lite trevligt.

Skall sanningen fram så har jag nog inte riktigt fattat att jag skall bli pappa ännu, att packa blöjor hjälpte lite.

Fast något som va riktigt coolt, eller det har vart så någon vecka nu men i allafall.

Man kan känna pricken böka runt bara genom att lägga handen på Emelies mage och om man har tur och han/hon är extra alert kan man se att magen trycks ut av en liten hand eller fot.

Inte utan att man mins scenen med John Hurt från Alien, fast liksom trevligare.

Så det får vara nog för en första gång. Det va inte så svårt som man kunde tro.


Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards