Alla inlägg den 5 september 2011

Av Emelie och familjen - 5 september 2011 19:16

Förra veckan var fylld av stress och spänning. Måndagen bjöd på tenta och sen var jag HELT LEDIG på tisdagen. Fredrik och jag satt och kollade på Babylon 5 hela dagen. Kändes så otroligt skönt att kunna göra det med gott samvete. På onsdagen var det upprop på mastersprogrammet så äntligen är jag programstudent igen. (Inte varit sedan jag hoppade av kandidatprogrammet 2007) På torsdagen hade jag första dagen på labbet för mitt mastersarbete som kommer pågå på heltid hela året. I fredags hade jag upprop och första föreläsningen på statistikkursen jag kommer läsa parallellt med laborerandet (pjuh). Sen igår fick jag äntligen mail från min kandidatarbetshandledare så nu har jag lite extra jobb att göra med det också, fast jag ser fram emot att få det helt färdigt.

Idag var första heldagen på labbet. Tror att jag kommer trivas ganska bra faktiskt. Är kul att få vara med från början till slut med den här grejen. Hoppas att vi inte stöter på alltför mycket problem under projektets gång utan att jag faktiskt hinner med att slutföra arbetet. Längtar lite efter att få komma igång på egen hand så jag slipper all handledning, och därmed också kan planera mina dagar lite bättre. Vill börja tidigare så att jag kan komma hem vid 4-tiden eller nåt sånt. Hade också varit bra om det blir lite dö-tid mellan varven så att jag kan sitta och plugga statistik i skolan och kan vara mer ledig på kvällen. Drömma kan man ju alltid göra.


Ska krama lite på Elina nu innan hon ska sova, sen plugga. Hurra.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards