Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Emelie och familjen - 28 augusti 2011 21:40

Känns som om jag väntat hur länge som helst på det här, och nu äntligen har det gått som jag ville.

Tror att jag bevakat tradera en vecka eller nåt sånt och lagt bud efter bud utan att vinna, men nu ikväll var det dags. Blev ett par höstkängor av förra årets modell, storlek 24 - så hon kommer inte kunna ha dem i vår men det skiter jag i, för just nu är jag bara glad över att slippa gamarna på tradera som betalar överpriser på begagnade skor bara för att de är desperata. (Personligen vägrar jag lägga 400 kr för ett par promenadskor som kostat 600 kr i nypris och som inte ens kommer hålla värmen hela hösten) Men 300 för ett par lättfodrade dojor funkar bra. Klickade dessutom hem de här vinterstövlarna från Ellos som hon får ha sen när det blir vinter (vilket jag hoppas att det inte blir förrän efter leveransen 10 nov).

 

Halva priset, så det blev vinterstövlar för 400:- Inte ofta lilltjejen får obegagnade skor minsann. Kan dock lova att samtliga Kavat-skor håller för återbruk. De används inte så länge att det kan påverka gångstilen (alla barn sliter ju på skor på olika sätt) och det är bra för miljön och plånboken att återanvända kläder och skor. Tyvärr har jag inte hjärta att sälja vidare Elinas skor, för se är ju så söööta och små, men eftersom merparten är beg redan från början har jag inte oändligt dåligt samvete.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards