Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Emelie och familjen - 2 juni 2010 20:23

Har tråkigt nog varit inne hela dagen. Fanns inga tvättider som var sammanhängande på förmiddagen så det blev en omgång vid 8:30 och nästa omgång efter lunch. Skönt att få undan lite av tvätten i alla fall. Dessutom går det ju att leka inomhus! Vi byggde bland annat en koja, men sedan raserade Elina den så jag fick hålla upp filtarna med armarna istället. Det gick bra det med.


Fick hjälp av den lilla tjejen med att tvätta också. Hon gick runt och drog tvätt-vagnarna framför sig, så sött så. Min starke Adolf   


Jag har rensat ordentligt bland lillans leksaker nu. Kvar är typ 10 olika prylar, och bara vettiga saker som är bra för inlärningen. Kanske byter mot någon av de saker jag tagit bort senare, men det var mycket leksaker som bara var ivägen också. Nu kollar hon oftare i leklådan än vad hon gjorde innan, så jag tror att det var rätt beslut.

MEN, det innebär också att vi gärna vill ha fortsatt "bra" leksaker även för framtida bruk. Så om någon tänkt köpa sånt till henne i födelsedagspresent så kan vi skriva ihop en önskelista.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards