Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emelie och familjen - 4 februari 2009 13:44

Fick smått panik imorse när jag ställde mig på vågen och inser att jag gått upp ytterligare ett halvt kilo (totalt nästan 3 kilo nu). Känns inte bra att ta på mig mina gamla kläder heller, byxorna stramar över både mage och lår, tröjorna är för korta så att de glider upp över magen och sitter tight i armhålorna (tror att jag är extra känslig för åtstramande sömmar). Gick in på tradera och budade på en tröja och ett par byxor, så dem hoppas jag att jag snart har i garderoben/på mig. När den värsta ångesten lagt sig så hittade jag tillslut ett par kläder som jag kan ha på mig idag; en långärmad rosa tröja som varit undanlagd i förrådet tills härom dagen och en grå klänning ovanpå den, så att jag täcker glipan i byxgylfen.


Imorgon är det ultraljud och jag är både förväntansfull och nervös. Skriver såklart här så fort vi kommit hem därifrån.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards