Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emelie och familjen - 26 januari 2009 19:12

Måste bara skriva ett till inlägg idag, kände precis de första sparkarna utanpå magen, flera stycken dessutom.. totalt kanske 8. Naturligtvis så slutade den när Fredrik skulle känna, men det kommer fler tillfällen. Mysigt och fantastiskt är det i alla fall.

Av Emelie och familjen - 26 januari 2009 17:34

Är så väldigt stolt över att jag fixat så att hemtelefonen fungerar. På köpet har jag lärt mig det mesta om såväl routern som telefonidosan. Kanske är kunskap som jag kan ha nytta av någon gång. Undrar om supporten får betalt per person som ringer? Konstigt att han inte tog sig mer tid att förklara möjliga lösningar. Hans förslag fungerade inte alls, men efter några dagars efterforskningar och logiskt tänkande kom jag på vad problemet var: routern och teledosan hade samma förinställda IP-nummer! Inte konstigt att de inte ville kommunicera med varandra.


 Jag och Fredrik lekte lite med Pricken i går kväll. H*n var vaken så när vi buffade på magen så buffade det tillbaka. Tyvärr ville den bara leka i någon minut, men det var roligt så länge det varade. Inte så väldigt starka sparkar ännu, fast det kanske jag ska vara glad för sålänge - så slipper jag få ont i revben och kickar på urinblåsan.

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards