Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Emelie och familjen - 3 juli 2010 23:00

Min tillgång till internet är ordentligt begränsad så det blir inte mycket bloggande nu. Jag och gumman är hos mina föräldrar och stackars Fredrik sliter i Göteborg. Vädret har ju varit helt fantastiskt de senaste dagarna, vilket gör att man tänker tillbaka på förra året. Då satt jag på balkongen i ett varmt Göteborg och pustade i min tunga kropp. Nu springer jag istället efter en liten tjej som envisas med att äta grus och pilla i rabatterna. Det är superhärligt! Elina har också för första gången fått bada i havet. Hon tyckte att det var roligt att gräva i den blöta sanden vid vattenbrynet ett tag, men sedan gick hon för att stjäla strandleksaker och mobiltelefoner från andra badgäster. Att leka i vattnet uppskattade hon verkligen.


Nu är det inte många dagar till första födelsedagen. Jag undrar lite förvånat vart året tog vägen? Det har gått skrämmande fort. Finns det ingen SLOW-knapp på livet?

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards