Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Emelie och familjen - 7 mars 2010 18:09

.. välkommen fram lilla tanden! Ikväll blir det således första riktiga tandborstningen. Får se hur det går.


I fredags fick jag ett efterlängtat paket i brevlådan, det var mina beställda korsett-grejer. Nu ligger ett helt gäng tygbitar redo att sys ihop här hemma. Jag ser verkligen fram emot resultatet av det här experimentet. Jag tar bilder allt efter som arbetet fortskrider, tror jag lägger upp dem här sedan.


Jag är helt överförtjust i den ålder Elina är inne i nu. Gränslandet mellan bebis och barn, hon utforskar allt på egen hand men kommer gärna krypandes för att kramas lite. Mysigt som tusan. Sen har hon börjat peka på saker och utropa "baa" så nu får vi säga vad allt heter. Fast roligast är ändå hennes interaktion med oss, leka härmningslekar och "kolla på saker", läsa böcker ihop och sånt.


Dags att laga middag!


Ps. Igår tog hon 2 steg till, och idag blev det 3 steg så nu kan man väl ändå säga att hon går på riktigt :)

Presentation


För att kontakta mig, maila emeliesjodin[at]gmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

En del av

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards